Kan kaoset på Stortinget fortsette?
Det er splittelse og strid på rødgrønn side. Regjeringen stemmes ned i sak etter sak. Flertall dannes på kryss og tvers i Stortinget. Kan dette fortsette i tre og et halvt år til?
Velkommen til Civitafrokost torsdag 23. april kl. 8.00–9.15
Det er splittelse og strid på rødgrønn side. Regjeringen stemmes ned i sak etter sak. Flertall dannes på kryss og tvers i Stortinget.
Kan dette fortsette i tre og et halvt år til? Eller må noen besinne seg eller sette ned foten?
Hva blir konsekvensene av at det fortsetter som nå, og hva kan komme til å skje?
I panelet:
- Kristian Skard, politisk redaktør Dagsavisen
- Aslak Bonde, politisk kommentator Morgenbladet/freelance
- Hanne Skartveit, politisk kommentator VG
- Gunnar Stavrum, påtroppende redaktør Dagbladet
Møtet finner sted på Brød og Sirkus, Tordenskjolds gate 3, i 2. etg.
Lokalet har ikke heis og er dessverre ikke rullestoltilpasset.
Dørene åpner kl. 07.30 og møtet varer til kl. 09.15.
Påmelding i den oransje boksen øverst på siden.
Velkommen!